(Foto) 10 Baju Kahwin Artis Ini Memang Menarik Perhatian, Anggun Seperti Puteri Kan!

 

Bila bercerita tentang perkahwinan selebriti, pasti ramai yang suka lihat baju perkahwinan mereka dulu kan. Pasti akan ada macam-macam macam kita ni pereka baju la.

Masakan tidak, rasanya baju perkahwinan memainkan peranan penting buat mereka yang bergelar raja sehari. Tak dinafikan, baju perkahwinan yang cantik akan membuat seseorang tampil memukau dan banyak mata di hari bahagia mereka.

Tak caya? Tengok ni.
#MHBelanjaGambar untuk korang 10 selebriti yang persis puteri di majlis perkahwinan masing-masing.

Mana satu fav chu ols?

1.Izara Aishah

Kredit : IG Rizman Ruzaini

2.Anzalna Nasir

Kredit : IG Anzalna Nasir

3.Bella Dally

Kredit : IG Rizman Ruzaini

4.Sari Yanti

5. Amyra Rosli

Kredit : IG Rizman Ruzaini

6. Syamim Farid

7. Stacy Anam

8.Ummi Nazeera

Kredit : IG Rizman Ruzaini

9. Noor Nabila

Kredit : IG Noor Nabila

10.Jihan Muse

Kredit : IG Rizman Ruzaini

Wah, cantik semuanya kan!

Nah, admin nak belanja satu video yang pernah dikongsi Fasha Sandha.. Ye, memang video lama, tapi ulang 10x pun takpa.. Sweetnya!

https://www.instagram.com/p/BZrAc6VhYAb/

Bersemut!