‘Jangan lupa cari saya di Padang Mahsyar..’ reaksi Aishah selepas dikecam ‘ustazah’..!!- Nama Je Ustazah, Tapi Kutuk Orang Bukan Main

Loading...

 

KUALA LUMPUR : “Terima kasih banyak-banyak kerana memberi saya pahala lebih, jangan lupa nanti merangkak cari saya di Padang Mahsyar,” ini reaksi Aishah apabila dikecam oleh seorang pengguna laman media sosial Facebook yang menggunakan nama akaun sebagai ‘ustazah’.

Peserta Gegar Vaganza 4 (GV4) itu mecabar pengguna Facebook tersebut untuk jumpa dan berdepan dengannya.

‘Ustazah’ itu dilihat melemparkan kata-kata negatif kepada Aishah selepas dia memuat naik status selepasberjaya ke pusingan akhir GV 4.

“Meluat tengok penyanyi gemuk nama Aisyah ni tergedik-gedik macam suara dia tu sedap sangat,” kata ‘ustazah’ berkenaan.

Loading...


Walaupun dikecam, Aishah tetap tenang berhadapan netizen yang melemparkan komen negatif kepadanya.

“Relax friends,fans and family,I ok je..tak jadi kudis apa pun pada I species2 mulut xxxx @keyboard warriors ni..

Luahan hati Aishah

Loading...

“Cuma nak ingatkan diorang ni mungkin mereka ni boleh tulis tapi selindung2 muka,tapi mereka lupa yg.apa mereka tulis ni 24/7 Allah nampak dan tau siapa…” katanya.

 

Sumber – Astro Awani

Loading...

88 comments

  1. Pingback: read article
  2. Pingback: visit the source
  3. Pingback: click
  4. Pingback: read article
  5. Pingback: go
  6. Pingback: notehub.org page
  7. Pingback: notehub.org
  8. Pingback: here is the link
  9. Pingback: notehub.org
  10. Pingback: link
  11. Pingback: find out more
  12. Pingback: go here
  13. Pingback: notehub.org
  14. Pingback: go to the source
  15. Pingback: more information
  16. Pingback: notehub.org
  17. Pingback: notehub.org
  18. Pingback: notehub.org
  19. Pingback: notehub.org link
  20. Pingback: visit the page
  21. Pingback: go here
  22. Pingback: 907bIvpgnLr
  23. Pingback: hdmobilesex.me
  24. Pingback: read
  25. Pingback: i provide a link
  26. Pingback: topdatingse.mobi
  27. Pingback: visit web page
  28. Pingback: 2019

Comments are closed.