‘Kesiannya, Kurang Kasih Sayang Ayah Ke?’ – Video ‘Mesra’ Dengan Ayah Dikecam, Ini Respon Win Emma Maembong

 

Siapa disini meminati pelakon comel Emma Maembong? Jika korang salah seorang peminatnya, mesti tahu Emma sangat rapat dan mesra dengan ayah serta adik beradiknya. Boleh dikatakan memang havoc dan cerialah keluarga mereka ini kan. Tambahan pula, bapa Emma sangat sporting dan sentiasa menyokong perjalanan seni anak gadisnya ini.

Di instagram, Emma nampaknya sedang bercuti dengan ahli keluarganya. Memang terharu tengok layanan Emma terhadap ayahnya ini kan? Namun, ada juga yang tidak senang dengan ‘kemesraan’ yang ditunjukkan Emma. Kata netizen, bukan begitu cara nak tunjukkan kasih sayang. Eh kenapa pula?
Hi ayoh, jalan-jalan pergi mana tu?

Menurut Emma, dia berasa sangat teruja dan gembira kerana dapat menghabiskan masa bersama ayah tersayang. Meskipun hanya dua hari, dia sangat menghargai masa-masa mereka bersama. Untung betul ayoh dapat anak macam Emma ini kan?
‘Bangun-bangun dah pukul 4 ni’

Komen netizen

 

Apa pendapat korang? Bagi admin tak salah pun cara Emma bermanja macam itu, nampak mesra sangat-sangat kan. Lagipun berapa ramai orang diluar sana jika diberi peluang nak bermanja macam ini semula dengan ibubapa masing. Jadi hargailah mereka selagi ada.

sumber : ig Emma Maeombong
Kredit : Kisah Dunia